materialy dla rodzicow i nauczycieli - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Ozimku

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

W OZIMKU

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

W OZIMKU

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

Przejdź do treści
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
DLA RODZICÓW, OPIEKUNÓW
I NAUCZYCIELI
Jąkanie wczesnodziecięce
Wpływ wysokich technologii
na rozwój dzieci
Informacja w słowach kilku,
co wiemy o COVID-ku
DZIECIĘCY ŚWIAT EMOCJI
DZIECIĘCY SWIAT EMOCJI
JAK POMÓC DZIECIOM
RADZIĆ SOBIE Z UCZUCIAMI
Sposoby radzenia sobie
ze stresem
Zaburzenia SI
cz. 1
Integracja Sensoryczna
DZIECIĘCY SWIAT EMOCJI
JAK POMÓC DZIECIOM RADZIĆ SOBIE
Z UCZUCIAMI - ZABAWY
ZASADY HIGIENY SNU
Program terapii jąkania
Mini-KIDS
Lidcombe Program
program terapii jąkania wczesnodziecięcego
Zaburzenia SI
cz. 2
TRUDNY CZAS PANDEMII
DZIECIĘCY ŚWIAT EMOCJI - JAK POMÓC DZIECIOM RADZIĆ SOBIE Z UCZUCIAMI - ZABAWY CZ.II
Jak można wesprzeć i jak rozmawieć z dziećmi o sytuacji związanej z pandemią koronawirusa
LĘK, PANIKA, UCZUCIE NIEPOKOJU?
SZCZĘŚCIE I OPTYMIZM
Terapia interakcyjna rodzic-dziecko Palin_PCI
Terapia jąkania wczesnodziecięcego metodą DCM (Model Wymagań i Możliwości)
GOTOWOŚĆ SZKOLNA
Jak skupić się podczas nauki w domu
JAK WSPIERAĆ PROCES PRZYGOTOWANIA DZIECKA DO NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Relaksacja dla dzieci w wieku przedszkolnym
Jak dbać o harmonijny rozwój dziecka przedszkolnego (cz. I) - charakterystyka wieku przedszkolnego, rola rodziców
UKŁAD PRZEDSIONKOWY propozycje ćwiczeń
Uważność, niespieszność, koncentracja
Jak mądrze wychowywać dziecko
JAK WZMACNIAĆ POCZUCIE WARTOŚCI U DZIECI
Propozycje gier i zabaw rozwijających...
Słuch fonemowy
SPRAWNOŚĆ GRAFOMOTORYCZNA, WSPIERANIE DZIECKA W PRZYGOTOWANIU DO NAUKI PISANIA
Jak dbać o harmonijny rozwój dziecka przedszkolnego (cz. II) - wskazówki dla rodziców dotyczące wspierania rozwoju dziecka
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku
46-040 Ozimek, ul. Częstochowska 31
tel. 77 4651 254
Wróć do spisu treści