Oferta
pracy – Główny Księgowy
Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku
ul.
Częstochowska 31, 46-040 Ozimek
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku
ogłasza
nabór na wolne stanowisko pracy
głównego
księgowego
Wymiar
etatu: ½ etatu
Miejsce
wykonywania pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku,
46-040 Ozimek, ul. Częstochowska 31
Nazwa
stanowiska:
Główny Księgowy
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
- posiadanie polskiego obywatelstwa;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- ma odpowiedni staż pracy i kwalifikacje to znaczy:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nie był/a prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
- posiada znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej:
Karty
Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych i
wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, Ustawy o systemie
ubezpieczeń społecznych i wydanych na jej podstawie przepisów
wykonawczych, Ustawy o świadczeniach pieniężnych
z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i
macierzyństwa, ustawy budżetowej, Ustawy o
finansach publicznych, Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie
dyscypliny finansów publicznych, Rozporządzenia w sprawie zasad
rachunkowości oraz planów kont dla budżetów jednostek samorządu
terytorialnego;
- posiada znajomość zasad obsługi jednostki budżetowej;
- ma biegłą znajomość obsługi komputera oraz programów: "Kadry + Płace + Przelewy + Zlecone, Finanse DDJ firmy Progman, Płatnik, JST Doskomp, obsługa Tele Konta;
II.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- posiada następujące cechy osobowości: samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, opanowanie, dyskrecja, życzliwość i wysoka kultura osobista.
III.
Zakres obowiązków na stanowisku - Główny
księgowy :
- prowadzi rachunkowość zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym, przepisami i zasadami,
- dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonuje wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- podpisuje dokumenty dotyczące poszczególnych operacji,
- podejmuje decyzje wstępnych zastrzeżeń do przedstawionej oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej zgodności z prawem,
- zapewnia, że zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym oraz harmonogramie dochodów i wydatków, a jednostka posiada środki finansowe na ich pokrycie,
- w przypadku ujawnienia nieprawidłowości zwraca dokument właściwemu pracownikowi, a w razie ich nieusunięcia - odmawia podpisania dokumentu, o czym pisemnie powiadamia Dyrektora Poradni,
- opracowuje i kontroluje realizacje planu dochodów i wydatków, prowadzenia dziennika głównie dla poszczególnych kont syntetycznych: działalności podstawowej,
- prowadzi analitykę dla poszczególnych zespołów kont,
- uzgadnia księgowość analityczną z syntetyczną w terminach i na zasadach określonych w przepisach,
- pomaga w przeprowadzeniu inwentaryzacji składników majątkowych,
- prowadzi finansowe rozliczenie inwentaryzacji,
- sporządza listy płac dla pracowników,
- prowadzi karty wynagrodzeń, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
- oblicza zasiłki chorobowe, rodzinne i wychowawcze, rozlicza godziny ponadwymiarowe,
- sporządza obowiązujące sprawozdania finansowe, analizy,
- czuwa nad zabezpieczeniem środków finansowych na fundusz socjalny, nadzoruje prawidłowość wypłat z tych funduszy określonych i zatwierdzonych przez Dyrektora Poradni,
- należycie przechowuje i zabezpiecza dokumenty finansowo-księgowe, księgi rachunkowe oraz sprawozdania finansowe,
- wykonuje prace zlecone przez Dyrektora Poradni.
IV.
Wymagane dokumenty:
- Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko: Główny księgowy.
- Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy – druk do pobrania w Poradni.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe.
- Dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia).
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska Głównego księgowego.
- Oświadczenie kandydata:
a)
o niekaralności,
b)
że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał
czynności które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami
służbowymi na stanowisku Głównego
księgowego.
c)
o posiadaniu umiejętności, o których mowa w pkt I ogłoszenia.
8.
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach
z napisem: „Nabór
na stanowisko Głównego księgowego” w
Sekretariacie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Ozimku, ul Częstochowska 31, 46-040 Ozimek, w
terminie do dnia 22.04.2021 r. do godziny 1200.
Dokumenty
które zostaną dostarczone do Poradni Psychologiczno –
Pedagogicznej w Ozimku po terminie
określonym wyżej, pozostaną bez rozpoznania.
V.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.04.2021r.
o godzinie 1000
w
siedzibie Poradni Psychologiczno –
Pedagogicznej w Ozimku.
VI.
Z „Zasadami postępowania przy naborze kandydatów do zatrudnienia
na wolne stanowiska urzędnicze w Poradni Psychologiczno –
Pedagogicznej w Ozimku można zapoznać się w Poradni Psychologiczno
– Pedagogicznej w Ozimku lub na stronie internetowej
www.bip.powiatopolski.pl
Dodatkowe
informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (077)4651254 w godz.
od 800-1500
VII.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie
internetowej www.bip.powiatopolski.pl
oraz
na stronie internetowej poradni www.pppozimek.pl
.
List
motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa
RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
DYREKTOR PORADNI
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W OZIMKU
mgr Dorota Paszko