praca - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Ozimku

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

W OZIMKU

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

W OZIMKU

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

Przejdź do treści
 
Nabór na stanowisko:
Sekretarz Poradni –  etat (40h)
miejsce pracy – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku


 
Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • wykształcenie wyższe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

 

 
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość prawa oświatowego, a także przepisów o ochronie danych osobowych;
  • biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność interpretowania przepisów prawa;
  • umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań;
  • odpowiedzialność, rzetelność, solidność, punktualność;
  • komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność;
  • dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.


 
Ogólny zakres obowiązków:
  • prowadzenie kancelarii i sekretariatu poradni,
  • wykonywanie typowych prac biurowych i kancelaryjnych według zaistniałych potrzeb,
  • terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Poradni,
  • samodzielne redagowanie pism po uzgodnieniu treści z Dyrektorem,
  • terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Poradni,
  • dbałość o właściwe zabezpieczenie dokumentacji Poradni związanej z jej działalnością oświatową, zachowując dyskrecję i tajemnicę załatwianych spraw,
  • zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci oraz druków ścisłego zarachowania,
  • dbałość o należyty ład i porządek na stanowisku pracy,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy,
  • dbałość o właściwe zabezpieczenie dokumentacji związanej z działalnością Poradni.


 
Wymagane dokumenty:
  • CV + zdjęcie,
  • życiorys wraz z przebiegiem pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dyplomów potwierdzających uzyskane wykształcenie zawodowe i innych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • oświadczenie kandydata o tym, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione  umyślnie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z obowiązującymi przepisami).


 
Wymienione wyżej dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko SEKRETARZA PORADNI” w sekretariacie Poradni Psychologiczno – Peda- gogicznej w Ozimku, ul Częstochowska 31, 46-040 Ozimek, należy  składać  do  dnia  06.11.2020r. do godz.  12.00.
Dokumenty, które wpłyną do Poradni po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji po zakończeniu konkursu zostaną zniszczone.
 
Dyrektor
Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ozimku
mgr Dorota Paszko
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ozimku
46-040 Ozimek, ul. Częstochowska 31
tel. 77 4651 254
Wróć do spisu treści