Czcionka:
Kontrasat:
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
start-materialy dla rodzicow i nauczycieli - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Ozimku
start-materialy dla rodzicow i nauczycieli - Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Ozimku
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
W OZIMKU
×
HOME
HARMONOGRAM
ZAJĘCIA
ZADANIA
KONTAKT
LOKALIZACJA
WIĘCEJ
REINTEGRACJA
DOSTĘPNOŚĆ OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
ARTYKUŁY PRACOWNIKÓW
KONCEPCJA PRACY
PLIKI DO POBRANIA
STATUT PORADNI
SIEĆ WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA
OFERTA PRACY
RODO
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI PP-P W OZIMKU
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA PORADNI PP W OZIMKU
KATALOG TEMATÓW NA SPOTKANIA Z RODZICAMI I / LUB RADAMI PEDAGOGICZNYMI
×
HOME
HARMONOGRAM
ZAJĘCIA
ZADANIA
KONTAKT
LOKALIZACJA
WIĘCEJ
REINTEGRACJA
DOSTĘPNOŚĆ OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
ARTYKUŁY PRACOWNIKÓW
KONCEPCJA PRACY
PLIKI DO POBRANIA
STATUT PORADNI
SIEĆ WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA
OFERTA PRACY
RODO
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI PP-P W OZIMKU
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA PORADNI PP W OZIMKU
KATALOG TEMATÓW NA SPOTKANIA Z RODZICAMI I / LUB RADAMI PEDAGOGICZNYMI
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
W OZIMKU
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
×
HOME
HARMONOGRAM
ZAJĘCIA
ZADANIA
KONTAKT
LOKALIZACJA
WIĘCEJ
REINTEGRACJA
DOSTĘPNOŚĆ OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
ARTYKUŁY PRACOWNIKÓW
KONCEPCJA PRACY
PLIKI DO POBRANIA
STATUT PORADNI
SIEĆ WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA
OFERTA PRACY
RODO
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI PP-P W OZIMKU
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA PORADNI PP W OZIMKU
KATALOG TEMATÓW NA SPOTKANIA Z RODZICAMI I / LUB RADAMI PEDAGOGICZNYMI
×
HOME
HARMONOGRAM
ZAJĘCIA
ZADANIA
KONTAKT
LOKALIZACJA
WIĘCEJ
REINTEGRACJA
DOSTĘPNOŚĆ OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
ARTYKUŁY PRACOWNIKÓW
KONCEPCJA PRACY
PLIKI DO POBRANIA
STATUT PORADNI
SIEĆ WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA
OFERTA PRACY
RODO
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI PP-P W OZIMKU
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA PORADNI PP W OZIMKU
KATALOG TEMATÓW NA SPOTKANIA Z RODZICAMI I / LUB RADAMI PEDAGOGICZNYMI
Przejdź do treści
WIĘCEJ >
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
MATERIAŁY DLA RODZICÓW I NAUCZYCIELI
DLA RODZICÓW, OPIEKUNÓW
I NAUCZYCIELI
Jąkanie wczesnodziecięce
Wpływ wysokich technologii
na rozwój dzieci
Informacja w słowach kilku,
co wiemy o COVID-ku
DZIECIĘCY ŚWIAT EMOCJI
DZIECIĘCY SWIAT EMOCJI
JAK POMÓC DZIECIOM
RADZIĆ SOBIE Z UCZUCIAMI
Sposoby radzenia sobie
ze stresem
Zaburzenia SI
cz. 1
Integracja Sensoryczna
DZIECIĘCY SWIAT EMOCJI
JAK POMÓC DZIECIOM RADZIĆ SOBIE
Z UCZUCIAMI - ZABAWY
ZASADY HIGIENY SNU
Program terapii jąkania
Mini-KIDS
Lidcombe Program
program terapii jąkania wczesnodziecięcego
Zaburzenia SI
cz. 2
TRUDNY CZAS PANDEMII
DZIECIĘCY ŚWIAT EMOCJI - JAK POMÓC DZIECIOM RADZIĆ SOBIE Z UCZUCIAMI - ZABAWY CZ.II
Jak można wesprzeć i jak rozmawieć z dziećmi o sytuacji związanej z pandemią koronawirusa
LĘK, PANIKA, UCZUCIE NIEPOKOJU?
SZCZĘŚCIE I OPTYMIZM
Terapia interakcyjna rodzic-dziecko Palin_PCI
Terapia jąkania wczesnodziecięcego metodą DCM (Model Wymagań i Możliwości)
GOTOWOŚĆ SZKOLNA
Jak skupić się podczas nauki w domu
JAK WSPIERAĆ PROCES PRZYGOTOWANIA DZIECKA DO NAUKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Relaksacja dla dzieci w wieku przedszkolnym
Jak dbać o harmonijny rozwój dziecka przedszkolnego (cz. I) - charakterystyka wieku przedszkolnego, rola rodziców
UKŁAD PRZEDSIONKOWY propozycje ćwiczeń
Uważność, niespieszność, koncentracja
Jak mądrze wychowywać dziecko
JAK WZMACNIAĆ POCZUCIE WARTOŚCI U DZIECI
Propozycje gier i zabaw rozwijających...
Słuch fonemowy
SPRAWNOŚĆ GRAFOMOTORYCZNA, WSPIERANIE DZIECKA W PRZYGOTOWANIU DO NAUKI PISANIA
OCHRONA ZDROWIA
PSYCHICZNEGO
DZIECI I MŁODZIEŻY
W DOBIE
KORONAWIRUSA
Co powinno się wiedzieć o koncentracji
Jak rozwijać samodzielność u dzieci
KORONAWIRUSA
Po co wiedzieć, jak się uczyć
Rodzicu czytaj dziecku
Propozycje ćwiczeń pracy aparatu mowy dla dzieci młodszych
Propozycje ćwiczeń pracy aparatu mowy oraz prawidłowej funkcji połykowej dla dzieci starszych 5-6 letnich
Ćwiczenia żuchwy
Ćwiczenia usprawniające pracę aparatu oddechowego
Jak dbać o harmonijny rozwój dziecka przedszkolnego (cz. II) - wskazówki dla rodziców dotyczące wspierania rozwoju dziecka
Jak rozwijać samodzielność u dzieci
Ochrona zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w dobie koronawirusa
Rozwijanie percecji słuchowej u dzieci w wieku poniemowlęcym oraz przedszkolnym
Ćwiczenia mechanizmu podniebienno-gradłowego
Propozycje ćwiczeń w przypadku porażenia mięśnia twarzowego
Ćwiczenia artykulacyjne - wymowa samogłosek
Wróć do spisu treści
Aby korzystać z tej strony musisz włączyć obsługę JavaScript.